خرفه

 خرفه سرشار از ویتامین های ب و ث بوده و خاصیت ان خنک می باشد مالیدن برگ له شده خرفه جهت معالجه سردرد های یکطرفه یعنی میگرن تجویز شده است این گیاه برای درمان بی خوابی و تشویش نیز موثر است

از امام صادق علیه السلام   خرفه بر نیروی عقل می افزاید

طریقه مصرف

دمکرده خرفه به مقدار 25 گرم ان در یک لیتر اب وبرای رفع بی خوابی و عصبانیت بسیار مفید است    


نظرات شما عزیزان:

donya
ساعت23:33---21 اسفند 1390
با سلام من دختری 27 ساله هستم و تنبلی تخمدان دارم. اگر قرص سیپروترون استفاده نکنم پریود نمی شم و وقتی که عقب می اندازم صورتم پر از جوش می شه. یک سری داروهای گیاهی استفاده کردم ولی اصلا فایده نداشته می شه من و راهنمایی کنید که چه کارکنم ؟ ممنون ----------------------------------------------------- سلام اول اینکه اینقدر حرص نخور و عصبی نباش 2. استرس نداشته باش 3. بیشتر ازینکه بریزی تو خودت(مسایل رو) برای یکی حرف بزن یا بنویس.. حالا دارو.. بومادران2+بابونه2+بادرنج بویه1+زعفران0.1 اینارو باهم مخلوط کن، آسیاب کن روزی سه بار 5روز قبل از پریودت بخور؛ حداقل3دوره استفاده کن؛ خوب میشی موفق باشی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 16:3 توسط سید| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com